بیمه سرچ

دسترسی راحت به خدمات بیمه ای

هزینه بیمه تکمیلی دانشگاه آزاد بیمه دی چقدر است؟

بیمه تکمیلی

با توجه به قرارداد میان دانشگاه آزاد و شرکت بیمه دی جهت بیمه درمان گروهی جهت اطلاع از حق بیمه ها و طرح ها جهت ثبت نام کافیست با شماره 02128112000 تماس بگیرید همچنین تمام عزیزان می توانند به صورت انفرادی نیز بیمه درمان خریداری نمایند. جهت خرید بیمه درمان انفرادی کافیست وارد لینک زیر بشوید.

شرکت بیمه دارای بیشترین مراکز طرف قراداد در سراسر کشور می باشد شما عزیزان با مراجعه به این مراکز فقط هزینه فرانشیز که سهم بیمار می باشد را پرداخت می کنید.

مراکز طرف قراداد برای انواع داروخانه ها و بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و دندانپزشکی ها و … در سراسر کشور وجو دارد / در صورتی که به مراکز طرف قراداد مراجعه نکنید باید از مرکز درمانی مربوطه فاکتور دریافت کرده و به واحد دریافت اسناد تحویل دهید همراه فاکتور نیازمند ارائه مدارک دیگری نیز می باشید که جهت اطلاع از این مدارک می توانید با واحد خسارت شرکت بیمه دی به شماره 02128112000 تماس بگیرید / به عنوان مثال برای پرداخت هزینه دارو نیازمند دستور پزشک و فاکتور از داروخانه می باشید دستور پزشک نیز می تواند آنلاین یا کاغذی باشد.

در مورد دستور پزشک آنلاین در صورتی که بیمه سلامت دارید باید کد رهگیری را به واحد دریافت اسناد ارائه دهید و در مورد بیمه تامین اجتماعی نیازی به کد رهگیری نمی باشد زیرا استعلام از دستور بدون نیاز به کد رهگیری و به صورت آنلاین می باشد.

دسترسی سریع به خدمات بیمه دی :

برچسب ها :

هزینه بیمه تکمیلی شرکت دی برای دانشگاه آزاد چقدر است,ثبت نام در بیمه درمان گروهی دانشگاه آزاد شرکت بیمه دی

4.9/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *